top of page

- J & D -

"Mir schwäuge no immer i dene wunderschöne Erinnerigä... dä Tag wärde mir nie vergässe und da hesch du ä grossä Teu derzuä bitreit. Merci, hesch du üs so ä wunderschöni Zeremonie gschänkt - es isch no viiiu schöner gsi aus mir üs das je ertröimt hei. Du hesch genau di richtigä Wort gfunge und üs so unvergässlechi Momänte gschänkt - mir hei richtig gspürt wi viu Härzbluet du da hesch drigsteckt. Mir hätte üs niemer bessers aus di chönnä vorsteue! Und mitem Gin-Ritual hesch di säuber übertroffä :) Dr Gin Basil-Smash wo du zouberet hesch isch perfekt gsi, du muesch üs unbedingt dis Rezäpt schickä :) Üsä Hochzytsgin het es Ehräplätzli i üsere Ginbar becho. Är mag villech nid dr Bescht fürnä Gintonic si abr für ä Basil-Smash gits nüt bessers!"

      Martina Mühlemann

- S & J -

"Wir denken auch gerne an diesen unvergesslichen Tag und mit viel Herzklopfen und Gänsehaut an die freie Trauung zurück! Wir möchten uns von Herzen für diesen unvergesslichen Moment bedanken. Es war perfekt!"

Sandra-und-Joel-Hochzeit-30.07_edited.jpg

- A & J -

"Du hast das so stimmungsvoll und authentisch gemacht, dass es uns richtig unter die Haut ging und die Emotionen einfach da sein durften! Beim Auspacken der Geschenke waren wir dann völlig überrascht so ein wunderbares Andenken an unsere Gelöbnisse von Dir zu bekommen! Sie haben schon einen Ehrenplatz erhalten!"

IMG_20220827_120909_edited.jpg

      Lisa Ludwig

- L & R -

"Was für ein schöner Tag! Deine Rede war unglaublich berührend, witzig und schön! Du hast damit unseren Tag perfekt gemacht. Es war ein sehr wichtiger Teil unserer Hochzeit und wurde auch von den Gästen sehr, sehr positiv gewertet! Es tat gut, dich neben uns zu haben und deinen Worten zu lauschen. Sie haben uns zu Tränen gerührt, aber auch zum Lachen animiert. Was will man mehr?

Schon in der Vorbereitung haben wir gemerkt, dass du unkompliziert, offen, witzig und gut organisiert bist. Das alles hat uns schon im vorherein überzeugt und wir konnten diesen Teil absolut „gsorgets gä“! Wir werden noch lange davon in den höchsten Tönen erzählen und dich wärmstens weiterempfehlen."

      Stephanie Wyss

Rituale

IMG-20220928-WA0017.jpg
2022-09-17-Jasmin&Damian_marty-photo_edited.jpg

Ein Ritual soll eine Handlung während der Trauung sein, welche euch auch in Zukunft noch an diesen einmaligen Moment erinnert. So individuell wie ihr und eure gemeinsame Geschichte soll auch eure Handlung sein.

      Martina Mühlemann

      Claudio Montefusco

      Stephanie Wyss

IMG-20220928-WA0012.jpg

- R & M -

"Liebe Petra,

jitz isches scho 1 Wuche här wo du üs di wunderschöni Trouig bescheert hesch. Mir si immer no ganz berüert wemer a dini Troured zruggdänke. Üsi Gäst si vo dir und dire Art ou sehr begeisteret gsii.  Mir wärde sicher a jedem Jahrestag ou a di dänke und immer dankbar si, dass du ä Teil vo üsere Hochzyt bisch gsii."

      Claudio Montefusco

- M & P -

„Liebe Petra, auch wir schwelgen

noch gerne in Erinnerung

an den unvergesslichen Tag.

 

Das Schicksal wollte es so,

dass du unseren Tag

perfekt gemacht hast. Vielen Dank!“ 

IMG-20210825-WA0000.jpg

Hier ein Einblick

in mein Tool

"Mein Liebesbekenntnis und ich"

Hier ein Einblick

in mein Tool

"Ja ich will. Das Eheversprechen"

      Natalie Melina Brenner

in mein Tool

"Mein Liebesbekenntnis und ich"

Hier ein Einblick

ein kleines Video

Das bin ich...

Noch mehr Inspirationen findet ihr auf meiner Instagram oder Facebook Seite.

bottom of page